Méregdrága az első elektromos Maybach
A zöld rendszámos Mercedes-Maybach EQS 680 SUV-nak alaposan megkérik az árát.
A zöld rendszámos Mercedes-Maybach EQS 680 SUV-nak alaposan megkérik az árát.
Hazai utakon, téli körülmények mellett fogtuk vallatóra a Honda első európai plugin hibrid modelljét és második elektromos autóját. Teszten a nehezen megjegyezhető nevű új CR-V e:PHEV és e:Ny1.
A szinte teljesen hangtalanul suhanó szupermodern zöld rendszámos nyergesvontató hidrogénből nyeri a működéséhez szükséges energiát.
2023-ban Európában a Tesla Model Y, a Dacia Sandero és a VW T-Roc fogyott a legjobban.
Az elsőként az USA-ban piacra kerülő Jeep Wagoneer S a későbbiekben Európában is kapható lesz.
A globális és hazai prémium szegmenst egyaránt uraló bajor gyártó idén több izgalmas újdonságot is be kíván vezetni, és messze nem csak az elektromos autókban látja a jövőt.
A Ford F-150 különleges új verziója tulajdonképpen nem más, mint egy elektromos Raptor.
A tavalyi viszonylag visszafogott évet követően idén rengeteg újdonsággal készül a Stellantis konszern új logót kapott német márkája.
A Ford bestseller kompakt szabadidő-autója 5 év után jelentős frissítést kapott.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig kevésnek találták a Nissan Ariya 200-300 lóerős teljesítményét.
Mutatjuk, hogy milyen lett az erősen limitált szériás Audi RS e-tron GT ice race edition.
Bal sarokban az 1000 kilométeres hatótávú, "ördögtől való" gázolajjal üzemelő vadonatúj 5-ös BMW, a jobb sarokban pedig a hasonló külsejű/belsejű elektromos testvérmodellje, a lokálisan zéró emissziós "szuperpíszí" i5.
Hamarosan hazánkban is elérhetővé válik a kínai gyártó tisztán elektromos hajtásláncú új SUV-ja.
Eltérő mértékben, de mindhárom német autómárka növekedéssel zárta 2023-at – akadt, ahol közel duplájára növekedett a villanyautó-forgalom.
Az akár 800 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 a jövő hónap végén bukkanhat fel először az öreg kontinensen.
A kijelzőkkel alaposan telepakolt, akár több mint 400 lóerős Togg T10F hatótávolsága a 600 kilométert is elérheti.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A Honda a CES 2024-en leplezte le a 0 Series elektromos modellcsalád első tagjainak előfutárait.